joi, 5 decembrie 2013

Care-i treaba cu ... RESPECTUL?

Vine ieri Mara din parc. La intrarea in casa, o aud spunandu-i Domnicai, doamna care o ingrijeste, in lipsa mea, cu drag si rabdare:

- M-am saturat sa nu ma respecti! Nimeni nu ma respecta in casa asta!

Intrigata, incep sa o descos:

- Cum adica, Mara, sa te respecte Domnica? Ce nu face, ca sa o acuzi de lipsa de respect?

-Pai, nu face nimic din ce o rog! Nu ma lasa sa tip la ea, nu ma lasa sa alerg cu baietii, imi pune mereu caciula pe cap si ma incheie la haina! Nu ma respecta deloc! Si nici tu nu ma respecti! Nimeni nu ma respecta, de fapt, in casa asta!

Hopa...

- Eu nu te respect, Mara? Si ce-ar trebui sa fac pentru a te simti respectata?

Cu ochii stralucind la intrezarirea oportunitatii:

- In primul rand, sa dormi cu mine. Apoi sa imi faci in fiecare seara baie cu bulbuci. Din-aia cu ciocolata! S-apoi sa-mi dai sa mananc muuulte cereale! Si, cand vreau sa ma joc (adica mereu), sa te joci cu mine!

Am luat-o in brate, am strans-o tare si i-am promis ca, incepand de azi, ma voi stradui sa o respect cat pot eu de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu